Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine priroki.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Uredbo o varovanju osebnih podatkov (EU GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in določajo pogoje nakupov izdelkov preko spletne strani. S spletno trgovino priroki.si, na kateri so objavljeni ti splošni pogoji poslovanja, upravlja podjetje Klemen Hrovat s.p., Suhor 5a, 8350 Dolenjske Toplice, v nadaljnjem besedilu “ponudnik”. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine priroki.si, pravice uporabnika in spletne trgovine ter poslovni odnos med priroki.si in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa( oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanje in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (epošta, telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave ter rok za veljavnost tega podatka,
– časovno veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki ali službi za stike s kupci.
PONUDBA ARTIKLOV
NAČINI PLAČILA
– z gotovino ob prevzemu
– s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa)
– Paypal
CENE
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila ( z naslovom Naročilo je potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.
Kupoprodajna pogodba ( prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) bo shranjena v arhivu podjetja in v elektronski obliki na strežniku ponudnika priroki.si in bo dostopna kupcu na njegovo zahtevo.
Ponudnik pošlje kupcu račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
POSTOPEK NAKUPA
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec v roku 1 ure možnost preklicati naročilo preko e−maila.
2. Naročilo potrjeno
Ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako postopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.
IZDAJANJE RAČUNOV
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
V primeru, da prodajalec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.
Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 30 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe po pošti priporočeno kot paket na naš naslov: Klemen Hrovat s.p., Suhor 5a, 8350 Dolenjske Toplice.
Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošljete pred iztekom 30 dnevnega roka za vračilo.
Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa, in izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Paketov z odkupnino NE SPREJEMAMO.
V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne pošte in je odvisen od vrste in velikosti paketa.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.
Obrazec za odstop od pogodbe najdete na povezavi
STVARNA NAPAKA
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:
da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljanju storitve ni sporna, mora prodajalec čimprej, najpozneje pa v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz prejšnjega odstavka.
Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje pa v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.
Kdaj je napaka stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kako se stvarna napaka uveljavlja?
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku 60 dni od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja in Zakona o varstvu potrošnikov.
Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o napaki obvestil prodajalca.
Obrazec za prijavo stvarne napake: Link
STROŠKI in DOSTAVA BLAGA
Za dostavo naročil na območju R. Slovenije bo paket dostavil GLS Slovenija. Pri plačilu po povzetju z gotovino si dostavna služba GLS obračuna provizijo, ki znaša 1,99€, v primeru plačila s kreditno kartico ali Paypalom tega stroška ni.
Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.
V primeru hitre dostave je strošek 3,99€. Rok hitre dostave je 1-3 delovne dni, standardne pa 3-5 delovnih dni. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Na dan dostave, vas bo pred samo dostavo pošiljke dostavna služba GLS kontaktirala. V primeru, da v času dostave pošiljke ne boste mogli prevzeti, vam bo dostavna služba po dogovoru paket pustila v najbližjem paketomatu. V primeru, da na telefon ne boste dosegljivi, se bo paket vrnil v centralno skladišče. V obeh primerih boste z SMS sporočilom obveščeni kje vas čaka paket.
V primeru pošiljanja izdelkov v države Evropske unije se za obračun provizije uporabi cenik dostavne službe, ki je prevzela pošiljko. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
GARANCIJA
Obrazec za vračilo artikla v garanciji: Link
VRAČANJE IZDELKOV S KOLIČINSKIMI POPUSTI
V primeru uveljavljanja garancije ima kupec pravico zamenjati posamezen artikel ali celotno naročilo, ki ga je prejel v okviru količinskih popustov.
AKCIJA 1+1 GRATIS
V primeru Odstopa od pogodbe z izbrano akcijo 1+1 gratis mora kupec, ki želi prejeti celoten znesek naročila, vrniti vse izdelke. V primeru, da kupec vrne vse samo en izdelek, drugi izdelek lahko obdrži samo po polovični ceni, ki je na voljo v spletni trgovini
V primeru uveljavljanja garancije ima kupec pravico zamenjati posamezen artikel ali celotno naročilo, ki ga je prejel v okviru akcije 1+1 gratis.
1+1 GRATIS (RAZLIČNA IZDELKA)
V primeru Odstopa od pogodbe z izbrano akcijo 1+1 gratis mora kupec, ki želi prejeti celoten znesek naročila, vrniti vse izdelke. V primeru, da kupec vrne vse samo en izdelek, drugi izdelek lahko obdrži po polovični, redni ceni obdržanega izdelka.
V primeru uveljavljanja garancije ima kupec pravico zamenjati posamezen artikel ali celotno naročilo, ki ga je prejel v okviru akcije 1+1 gratis.
AKCIJA 2+1 GRATIS
V primeru uveljavljanja garancije ima kupec pravico zamenjati posamezen artikel ali celotno naročilo, ki ga je prejel v okviru akcije 2+1 gratis.
MYSTERY GIFT
V primeru uveljavljanja garancije ima kupec pravico zamenjati posamezen artikel, ki ga je prejel znotraj paketa (to ne velja za izdelke, ki imajo omejen čas uporabe – npr. Baterije).
Pogoji, ki morajo biti izpolnjeni za vračilo kupnine oziroma menjavo izdelka so navedeni na spletni strani pod rubriko 'Splošni pogoji'
PRITOŽBE IN SPORI
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže na telefonsko številko.: +38641306095 ali po elektronski pošti info@priroki.si odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Podjetje Klemen Hrovat s.p. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na spletni strani
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oz. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
PODATKI O VPISU V REGISTER Z NAVEDBO REGISTRA IN ŠTEVILKE VPISA
Sedež: Suhor 5a, 8350 Dolenjske Toplice
Matična številka: 9089934000
Davčna številka: SI73955914
Davčni zavezanec: DA
Vpis v registrski organ: 17.3.2022
Glavna dejavnost:
47.910 (Trg.dr.po pošti ali po internetu)
Druge dejavnosti:
46.190 Nespec.posr.pri prod.raznovrstnih izd.
62.020 Svetovanje o računalniških nap.in progr.
62.030 Upravljanje računalniških nap.in sistem.
62.090 Dr.z inf.tehnol.in rač.stor.pov.dej.
63.110 Obdelava podatkov in s tem povezane dej.
63.120 Obratovanje spletnih portalov
73.110 Dej.oglaševalskih agencij
Kraj vpisa: AJPES NOVO MESTO
Varovanje osebnih podatkov
Vedno pa lahko zahtevate izbris vaših podatkov, katere hranimo, in temu vam bomo takoj ugodili.
Če želite, da vas »pozabimo«, se lahko z enim klikom odjavite v e-poštnem ali SMS sporočilu. Če želite, lahko vaše podatke tudi trajno izbrišemo, to pa lahko zahtevate s pisnim sporočilom na spodnji e-poštni naslov.
Za več informacij glede obdelave se obrnite na: info@priroki.si
Splošno
Podjetje Klemen Hrovat s.p. spoštuje ter ščiti vašo zasebnost in je lastnik spletne strani priroki.si in upravljavec osebnih podatkov. Ta izjava o varovanju osebnih podatkov se uporablja za naslednje kategorije posameznikov:
Obdelavo osebnih podatkov izvajamo zgolj na podlagi vnaprej opredeljenih, zakonitih namenov in ob uporabi ustrezne pravne podlage. Katere namene in pravne podlage uporabljamo za posamezno skupino posameznikov si lahko preberete v spodnjih točkah.
Osebne podatke hranimo le toliko časa, kolikor je to potrebno, da se izpolni namen obdelave, za katerega smo osebne podatke zbrali. Kadar osebne podatke obdelujemo na podlagi vašega soglasja, jih obdelujemo do vašega preklica. Roke hrambe za obdelavo za posamezen namen podrobneje opredeljujemo v spodnjih točkah.
Vaše podatke zbiramo, ko se na nas obrnete zaradi izdelkov, storitev ali informacij, se prijavite na naših spletnih straneh, sodelujete v javnih forumih ali drugih dejavnostih na naših digitalnih orodjih, se odzovete na ankete za kupce ali kako drugače komunicirate z nami. Podatke zbiramo preko različnih tehnologij, kot na primer s »piškotki«. Več o piškotkih si lahko preberete spodaj v odseku POLITIKI PIŠKOTKOV.
Uporaba osebnih podatkov
Vaše osebne podatke obdelujemo za različne namene, glede na to v kakšnem odnosu ste z nami.
Če obiščete našo spletno trgovino
Če obiščete našo spletno trgovino, v vašo napravo shranjujemo in posledično iz nje beremo majhne datoteke, kot so piškotki. Nekateri piškotki nam omogočajo medsebojno povezavo vaših aktivnosti med brskanjem po naših straneh od trenutka, ko odprete okno spletnega brskalnika, vse do trenutka, ko ga zaprete. V trenutku, ko zaprete okno spletnega brskalnika, se pripadajoči piškotki izbrišejo.
Če ste v vlogi dobavitelja ali poslovnega partnerja:
Vaše osebne podatke obdelujemo za namene izpolnitve pogodbenih obveznosti in jih hranimo 5 let od izvršitve pogodbe oz. zaključka poslovnega sodelovanja. V primeru spora pa osebne podatke hranimo do izdaje pravnomočne odločbe pristojnega organa.
Če pri nas opravite nakup
Če pri nas kot fizična oseba opravite nakup, obdelujemo vaše osebne podatke v namen obdelave vašega naročila. Gre za identifikacijske in kontaktne podatke ter podatke o vaših naročilih.
Uporaba podatkov v namen obdelave vašega naročila pomen, da uporabimo podatke za:
Vaše zadovoljstvo z našimi storitvami merimo na podlagi raziskave NPS, ki vam jo pošljemo po elektronski pošti. Vprašalnik pošljemo naključnim uporabnikom, ki so pretekli mesec pri nas opravili nakup. Rezultate ankete imamo izključno za lastno uporabo.
Obdelava na podlagi izpolnjevanja pravnih obveznosti
Tudi mi moramo izpolnjevati določene obveznosti, ki jih predpisujejo zakoni. Če vaše osebne podatke obdelujemo iz tega razloga, vašega soglasja za tovrstno obdelavo podatkov ne potrebujemo. Na tej pravni podlagi obdelujemo vaše identifikacijske in kontaktne podatke, podatke o naročilih, in sicer zaradi upoštevanja vsakokrat veljavnih zakonov, ki so v času sestave predmetnega memoranduma še posebej naslednji:
V ta namen uporabljamo osebne podatke največ 10 let (plus tekoče leto) po zadnjem izdanem dokumentu glede vašega naročila.
Posredovanje vaših osebnih podatkov.
Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali drugim, razen v naslednjih primerih:
Vse tretje osebe, s katerimi delimo osebne podatke, so zavezane k varovanju osebnih podatkov z ločeno pogodbo. Prav tako tretje osebe ne smejo uporabljati teh osebnih podatkov za namene izven s pogodbo določenih osebnih podatkov.
Varnost in hranjenje vaših osebnih podatkov
Varnost in zaupnost vaših osebnih podatkov so za nas izjemnega pomena. Naše podjetje redno izvaja tehnične, administrativne in fizične varnostne ukrepe, namenjene zaščiti podatkov pred nepooblaščenim dostopom, razkritjem in uporabo.
Med omenjene ukrepe spadajo:
Vaše pravice
Pravice lahko izvajate tako da, se na nas obrnete pisno na naslov Klemen Hrovat s.p., Suhor 5a, 8350 Dolenjske Toplice s pripisom varstvo osebnih podatkov ali preko e-pošte na info@priroki.si z zadevo varstvo osebnih podatkov.
Na voljo imate naslednje pravice:
Politika uporabe piškotkov
Ta politika uporabe piškotkov opisuje obravnavo podatkov, ki nam jih zagotavljajo piškotki in piškotkom podobne tehnologije. Ta politika je skladna s Splošno uredbo o varstvu podatkov EU in lokalno zakonodajo.
Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Na naši spletni strani uporabljamo različne kategorije piškotkov, ki jih delimo na:
Nujni piškotki so piškotki, brez katerih naša spletna stran ne deluje. Te piškotki se avtomatično namestijo na vašo napravo in jih ni mogoče izklopiti. Nujni piškotki vas ne morejo identificirati in skrbijo zgolj za pravilno prikazovanje spletne strani.
Funkcionalni piškotki so piškotki, ki omogočajo razne funkcije naše spletne strani, kot je npr. nastavitev jezika, ohranjanje košarice, ipd. Te piškotke bomo namestili le ob vašem predhodnem soglasju.
Marketinški piškotki se uporabljajo za izvajanje prilagojenega oglaševanja. Ti piškotki na podlagi podatkov ustvarijo vaš profil, na podlagi katerega se vam prikazujejo oglasi, ki so za vas zanimivi. Te piškotke bomo namestili le ob vašem soglasju. Opozarjamo vas, da zavrnitev uporabe piškotkov ne bo preprečila prikazovanja oglasov na spletnih straneh, saj boste oglase še vedno dobivali; oglasi, ki jih boste videli pa ne bodo prilagojeni vašim interesom.
Urejanje nastavitev piškotkov
Kako podam soglasje?
Če ste našo stran že obiskali in piškotke potrdili, lahko nastavitve spreminjate tukaj: Upravljanje s piškotki.
Opozarjamo vas, da zavrnitev oglasnih piškotkov ne bo preprečila prikazovanja oglasov, saj boste še vedno videli enako število oglasov kot če bi oglasne piškotke sprejeli. Zavrnitev oglasnih piškotkov, bo povzročila le to, da boste videvali splošne generalizirane oglase, ne pa oglasov, ki bi bili prilagojeni vašim željam in potrebam. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v tudi vašem spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate. Če spremenite ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje od brskalnika do brskalnika. Če pri tem potrebujete pomoč, lahko pogledate v brskalnikovi pomoči uporabnikom. Sledenju Google Analytics lahko onemogočite tudi na naslednji povezavi https://marketingplatform.google.com/about/. Več o piškotkih si lahko preberete na: http://youronlinechoices.com/.
Nameni, za katere se uporabljajo piškotki na našem spletnem mestu
Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete nadaljnje informacije o piškotkih ali obdelavi osebnih podatkov, nas kontaktirajte na info@priroki.si.